Plenària 2023

Mutare SOStenibilitat

//// Millors moments Mutare

Cultura és SOStenibilitat

El juliol del 2023 ens vam trobar el sector cultural, i també l’educatiu, per acostar-nos a la sostenibilitat des de les arts i descobrir noves maneres d’habitar aquest món. Vam parlar d’emergència climàtica, però també de sostenibilitat de la llengua, d’equilibri territorial, de cohesió social i d’educació per la sostenibilitat. Vam connectar, ens vam inspirar, vam experimentar i vam cocrear respostes gràcies a la intel·ligència col·lectiva.

//// Ponències

Cultura i educació per la sostenibilitat

Ponències centrals de la Plenària Mutare i de Mutare educació, una entrevista a la companyia La Calòrica, arran del seu espectacle De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda i la Núria Vila, experta en disseny sostenible.

• La Calòrica. Les arts escèniques s’apoderen del relat de la sostenibilitat. - Amb Israel Solà, Esther López i Xavi Francès
  • Ponència de Núria Vila, directora d'art i ecodissenyadora amb impacte positiu
//// mutare inspira

Càpsules i experiències inspiradores

Descobreix les ponències més interessants de la Plenària Mutare i de Mutare educació 2023, dues presentacions centrals i cinc experiències inspiradores sobre com les arts poden ajudar a imaginar i construir futurs més sostenibles.

• La Fera. La fabrica de continguts digitals que dona oportunitats a la creació en català. - Amb Xavier Cortés i Mercè Prat
  • En obert. Redibuixant el Centre Obert de Torre Baró. - Amb Ana Manaia i Laura Gómez
  • Mòdul. Centre ecològic cultural. - Amb Esteban Marín i Indira García
  • Cantilafont. Un festival sostenible al Lluçanès. - Amb Laia Sucarrats i Ariadna Claret
  • Llavors... - Amb Sílvia Sorroche i Rayane Aindalma (Escola Rubió i Ors)
  • La veu de la terra - Amb David Melgar i Àngels López (Camp d’Aprenentatge Pau Casals i Petit Taller de Cançons)

Recupera els articles dels ponents i relatores!

Durant aquests dos dies, es van compartir tot d’aprenentatges i es va dur a terme una generació d’intel·ligència col·lectiva per imaginar solucions que ens ajudin a avançar en un món més sostenible.

Vam poder comptar amb relatores expertes que van provocar la reflexió crítica i amb referències de persones i projectes que ja estan canviant les coses.

//// Galeria 5 juliol

Plenària Mutare

//// Galeria 6 juliol

Mutare educació

//// Notícies

Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.
/Fundació Carulla

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història

/Cultura i societat

“L’única sala estable que tenim són els carrers”