Què implica co-crear un projecte cultural a l’escola?

Participa del primer webinar del programa Connexions

La reflexió i treball conjunt entre centres educatius i agent cultural és el pas previ necessari per aconseguir un projecte educatiu transformador. En aquest context, hem preparat un webinar online gratuït el proper 4 de març a les 18.30 h on, a partir d’un diàleg entre Ariadna Miquel i Xavier López, reflexionarem sobre la importància de crear una visió compartida en projectes artístics i culturals per transformar l’educació.

Què volem dir quan diem que treballem conjuntament? Quina és la visió i com podem elaborar-la de forma compartida entre un centre educatiu i un agent cultural? Què volem transformar exactament? Aquestes són algunes de les preguntes que s’abordaran en aquesta sessió de formació online a partir de casos reals. La visió compartida s’ha detectat imprescindible per garantir que el projecte doni resposta a les necessitats dels agents implicats, de l’entorn, i es col·labori de forma efectiva assolint el grau de transformació desitjat.

A la trobada de l’Eix 1 del Programa Connexions, reflexionarem amb Xavi López i Ariadna Miquel, a partir de projectes reals, sobre la importància de construir visions compartides.

Sobre els ponents

Ariadna Miquel CONNEXIÓ: és coordinadora de projectes al Graner, centre de creació de dansa i arts vives. Ha desenvolupat  programes de llarga durada, en xarxa i de vinculació amb el territori, experimentant noves maneres de fer i acompanyant en els processos d’investigació col·lectiva.

Xavi López: És mestre d’educació primària i actual director de l’escola Octavio Paz de Barcelona. Autor del llibre Mestres d’un mestre d’editorial Columna. Expert en lideratge pedagògic i transformació educativa. Formador de formadors.

Com hi puc participar?

Inscriu-t’hi gratuïtament en aquest enllaç

Data i hora: el proper 4 de març a les 18.30 h

Durada aproximada: 30’