La Fundació Carulla participa en el FAACCC

La Fundació Carulla participa al Festival de les Arts Comunitàries de Catalunya

Arriba el primer Festival de les Arts Comunitàries a Barcelona (FAACCC) que tindrà lloc entre l’11 i el 15 de maig. El festival consta de diverses activitats culturals que tenen com a objectiu apropar l’art a la comunitat. La Fundació Carulla s’hi implica a la FAACCC col·laborant-hi amb dues activitats.

Maneres de respirar juntes

Les tres entitats culturals Basket Beat, Experimentem amb l’ART (EART) i la Fundació Carulla amb Mutare s’uneixen per proposar una reflexió activa sobre les pràctiques artístiques comunitàries. Tenen la voluntat d’explorar què les impulsa, com es desenvolupen i, sobretot, quina és la qualitat que les fa més vives i transformadores en un context social tan complex com el que estem vivint.

L’activitat començarà amb un dinar que servirà com a punt de partida perquè tots els participants puguin compartir les seves savieses des de l’inici. A més, comptarà amb l’acompanyament de Laia Serra Sangüesa, Senén Roy i Català, Antonio Alcántara Alcántara, Carme Mayugo i Majo, i Tinta Fina.

Les inscripcions d’aquesta activitat encara estan disponibles. Inscriu-t’hi!

Com (ens) transforma la cultura?

Consta d’una mostra d’espectacles i un diàleg posterior intergeneracional amb els participants de Vitamina Aire i Vintiquatreset, dos projectes de creació artística a l’espai públic que compten amb una perspectiva comunitària i han sigut becats pel programa SOS Cultura de la Fundació. A través de les arts escèniques, fent ús del cos, la paraula i el moviment, els dos projectes han esdevingut refugis on han pogut compartir, obrir-se i cuidar-se mútuament entre mestres i joves fent front als reptes que ha suposat la pandèmia. I és des d’aquesta experiència personal i única des d’on es pretén compartir el coneixement essencial sobre com ens transforma la cultura.

Les inscripcions d’aquesta activitat ja estan exhaurides, però encara tens temps a apuntar-t’hi a la primera!