La cultura és la resposta. Descobreix totes les convocatòries d’aquest any!

Aquesta temporada la Fundació Carulla destina 200.000€ a impulsar projectes culturals transformadors

Tens un projecte cultural transformador i busques suport econòmic?

Des de la Fundació Carulla creiem en el poder de la cultura com a motor de canvi socialPerquè la cultura, ens acompanya, ens allibera, ens ajuda a sacsejar el present i reimaginar el futur.

Per això presentem les convocatòries de Premis, Beques i Programes d’impuls i reconeixement de la temporada 21/22, amb una inversió de més de 200.000€ per a impulsar projectes i idees culturals transformadors.

Descobreix totes convocatòries!

Beques SOS Cultura

Aquesta segona edició va dirigida a creadors artístics que treballin en projectes culturals adreçats a persones en situació de vulnerabilitat i emergència emocional (com poden ser joves, gent gran, infants…)

La convocatòria per presentar-se a les beques estarà oberta del 13 d’octubre al 12 de novembre de 2021. Les bases es poden consultar aquí.

Premi Lluís Carulla

Amb una dotació de 100.000€, té com a principal objectiu fer viables projectes i idees culturals que transformin la societat catalana

S’entén com a projecte cultural transformador aquell que incorpora processos per provocar impactes sostinguts en el temps a persones, comunitats i territoris. La sostenibilitat de la iniciativa és un aspecte clau, com també ho és el treball en xarxa i l’abast de l’impacte de la proposta.

La convocatòria de presentació de projectes s’obrirà el pròxim 15 de novembre de 2021 i hi haurà temps de rebre candidatures fins al 9 de gener de 2022. Més informació aquí.

Premis Baldiri Reixac

L’educació és un dels pilars de la Fundació Carulla. Per això, fa més de 40 anys que impulsem aquests guardons anuals, que reconeixen projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI des de les arts, la cultura i la llengua catalana.

En total, es destinaran 40.000€ repartits entre 8 premis per escoles, 20 per experiències d’aula i 1 premi Joan Triadú a centres educatius que hagin excel·lit en l’ensenyament i l’ús del català com a llengua vehicular i de cohesió social.

La convocatòria estarà oberta del 10 de gener al 28 de febrer de 2022. Més detalls, aquí.

Premi Francesc Candel

Aquest és un guardó biennal dotat de 15.000€ que reconeix entitats i institucions que treballen des de la cultura i la llengua per la inclusió de persones d’origen immigrant i altres grups en situació de vulnerabilitat.

La convocatòria d’aquest premi està prevista pel juny del 2022. Més informació, aquí.

Benvinguts al nou món, on la cultura és la resposta.