Mutare’22

//// Plenària mutare

VulnerArts: com les arts abracen la vulnerabilitat

La vida ens pot posar en algun moment en una situació de vulnerabilitat. A tu, a nosaltres, a tots i totes. Però la crisi social, econòmica i sanitària dels últims any ha colpejat encara més aquelles persones que ja vivien en un entorn de risc social.

Com ens poden ajudar les arts a reconnectar i sortir d’aquesta situació?

El 26 vam tenir l’oportunitat d’experimentar com les arts connecten i acompanyen a persones en situació de vulnerabilitat i buscarem junts respostes a través dels llenguatges artístics. A Mutare’22: VulnerArts vam connectar, ens vam inspirar, vam conèixer noves mirades, vam emocionar-nos i vam viure una experiència immersiva real, de cor a cor, una abraçada a la vulnerabilitat des de les arts.

De les reflexions i propostes compartides hem elaborat una publicació, el Quadern mū: VulnerArts, que pots descarregar aquí

//// Recursos mutare

Arts i vulnerabilitat: continguts i aprenentatges

Recupera els millors continguts del Mutare VulnerArts: vídeos, imatges, càpsules inspiradores i articles interessants sobre com les arts ajuden i acompanyen a persones en situació de vulnerabilitat.

Recursos de Mutare'22: VulnerArts

Qui va participar al Mutare'22?

Consulta la informació sobre els ponents i participants del Mutare’22: VulnerArts.

//// Mutare

Saps què és Mutare?

Mutare és l’espai de les persones que volen transformar el món a través de la cultura. És un espai de cocreació, d’intel·ligència col·lectiva, que proposa continguts i eines per donar resposta, des de la cultura i les arts, als reptes socials que estem vivint.

Fotografia de Mutare Educació amb les barres inclinades del logotip de la Fundació.

//// Notícies

Mutare territori
/Mutare

Quan la cultura és la resposta, tangible, als reptes socials d’un municipi