Mutare

Mutare’21

//// Plenària mutare

Cultura contra l'emergència emocional

DIA: 6 i 7 DE JULIOL (9.30 – 14 h)
LLOC:  NAU BOSTIK

VÍDEO COMPLET MUTARE'21

Por, aïllament, solitud, ràbia, emocions contingudes, incertesa… Quin és el paper de la cultura davant l’emergència emocional que aquesta pandèmia ens planteja? Art i benestar emocional poden anar junts? Què hi podem fer les comunitats culturals i educatives?

Els dies 6 i 7 de juliol ens vam trobar a la plenària Mutare per donar-hi respota. Persones del sector cultural, social, educatiu i sanitari ens vam inspirar, vam reflexionar i vam co-crear accions per fer front a les conseqüències emocionals de la covid-19.

Reviu el Mutare'21!

Torna a viure una plenària del tot transformadora recuperant l’streaming complet del dia 6 de juliol, els millors moments en vídeo-resum i tot de records capturats en les galeries!

RECUPERA ELS MILLORS MOMENTS!
//// Resultats Mutare'21

Nou Quadern mū disponible!

Amb les reflexions, emocions i propostes compartides durant el Mutare’21, hem elaborat el segon Quadern mū: “Cultura contra l’emergència emocional”. Cada vegada necessitem més la cultura per fer front a la nova realitat que tenim aquí.

//// La cultura transforma

Què és mutare?

Mutare és la nostra aposta per transformar la societat des de la cultura. Un espai d’inspiració, reflexió i acció obert a tothom i de trobada del sector cultural, on totes les aportacions hi tenen cabuda i conlfueixen en nous projectes culturals.

Mutare va començar a caminar el maig del 2018. Aquell dia, 300 assistents i 10 ponències van generar gairebé 2.000 idees i 75 propostes d’acció que van confluir en el Decàleg mutare, que recull els elements que incrementen el poder transformador dels projectes culturals

Llegeix el decàleg

//// Notícies

Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.
/Fundació Carulla

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història

/Cultura i societat

“L’única sala estable que tenim són els carrers”