mūtāre

Mutare’21

//// Plenària mutare

Cultura contra l'emergència emocional

DIA: 6 i 7 DE JULIOL (9.30 – 14 h)
LLOC:  NAU BOSTIK

Torna la plenària Mutare amb més força que mai!

VÍDEO COMPLET MUTARE'21

Por, aïllament, solitud, ràbia, emocions contingudes, incertesa… Quin és el paper de la cultura davant l’emergència emocional que aquesta pandèmia ens planteja? Art i benestar emocional poden anar junts? Què hi podem fer les comunitats culturals i educatives?

Els dies 6 i 7 de juliol ens vam trobar a la plenària Mutare per donar-hi respota. Persones del sector cultural, social, educatiu i sanitari ens vam inspirar, vam reflexionar i vam co-crear accions per fer front a les conseqüències emocionals de la covid-19.

Reviu el Mutare'21!

Torna a viure una plenària del tot transformadora recuperant l’streaming complet del dia 6 de juliol, els millors moments en vídeo-resum i tot de records capturats en les galeries!

RECUPERA ELS MILLORS MOMENTS!
//// Informe de resultats

Vols rebre els resultats de la Mutare'21?

Deixa’ns el teu correu electrònic a l’apartat “Contacte” posant a l’assumpte Mutare’21 i t’enviarem l’informe que estem preparant  a partir de les reflexions i propostes co-creades durant la plenària.

//// Informació de les jornades
//// La cultura transforma

Què és mutare?

Mutare és la nostra aposta per transformar la societat des de la cultura. Un espai d’inspiració, reflexió i acció obert a tothom i de trobada del sector cultural, on totes les aportacions hi tenen cabuda i conlfueixen en nous projectes culturals.

Mutare va començar a caminar el maig del 2018. Aquell dia, 300 assistents i 10 ponències van generar gairebé 2.000 idees i 75 propostes d’acció que van confluir en el Decàleg mutare, que recull els elements que incrementen el poder transformador dels projectes culturals

Llegeix el decàleg

//// Notícies

/Mutare

Mutare ha tornat amb força per fer front a l’emergència emocional

/Cultura i societat

La Fundació Carulla participa en el FAACCC

/Cultura i educació

Què implica co-crear un projecte cultural a l’escola?

Més notícies