Permisos del #ConfinamentCultural

#ConfinamentCultural

Comparteix la teva iniciativa cultural amb l’etiqueta #ConfinamentCultural i formaràs part de les propostes recopilades durant el confinament al compte d’Instagram, @laculturatransforma

La situació de confinament provocada pel COVID-19 ha generat, de forma espontània, una allau de propostes i iniciatives culturals que han connectat les persones des de les seves llars. La Fundació Carulla ha iniciat una campanya a través del compte d’Instagram, @laculturatransforma, un espai des del qual es recolliran totes aquestes iniciatives que passaran a la història.

Participació

Per formar part del repositori d’iniciatives culturals, @laculturatransforma, els usuaris hauran de compartir a les seves xarxes socials (Facebook, Instagram o Twitter) una imatge o vídeo de la seva proposta. Aquesta haurà d’haver estat creada durant el confinament i, a l’hora de publicar-la, caldrà que inclogui l’etiqueta #ConfinamentCultural. D’aquesta manera, l’usuari donarà el seu consentiment a la difusió i la menció del seu compte.

Qui hi pot participar?

Tots els usuaris que comparteixin les seves iniciatives a les xarxes socials amb l’etiqueta #ConfinamentCultural, estaran donant el seu consentiment explícit a Giny Comunicació i la Fundació Carulla per utilitzar, editar i recopilar les publicacions per a la campanya.