Martha Isabel

La Martha Isabel és veïna del barri des de fa 7 anys. És psicòloga especialitzada. Actualment treballa a “Apropem-nos”, una iniciativa per l’acollida de persones d’arreu del món que arriben al Poblenou. Dins de l’associació, la Martha Isabel fa activitats que fomenten l’aprenentatge del català i el castellà, així com processos d’acollida, arrelament i vinculació al territori per a persones d’origen migrant.

La mirada al Poblenou:

La Martha Isabel creu que el Poblenou té un teixit associatiu molt unit i solidari. La vida comunitària intensa fa molt més fàcil l’accés de diferents realitats socials al barri. Creu que els vincles i la personalitat dels veïns del Poblenou enforteixen molt la convivència, el respecte per la interculturalitat i, en general, els drets humans. La Martha Isabel veu el barri com un lloc amb parcs preciosos, amb una gran diversitat d’activitats culturals i, per descomptat, format per veïns i veïnes amigables.