Mutare

Què és Mutare?

Mutare és l’espai de les persones que volen transformar el món des de la cultura; persones, projectes i comunitats que entenen la cultura i les arts com un motor de transformació social. És un espai de diàleg, reflexió i acció, per donar resposta, des de la cultura i les arts, als reptes socials que estem vivint.

Els principis de Mutare són la cocreació i la intel·ligència col·lectiva, la participació i l’experiència artística, i la transversalitat. Aquest moviment neix el 2018 fruit d’una jornada en la que més de 300 persones dels sectors cultural, social i educatiu vam idear el decàleg de la transformació: què ha de tenir un projecte cultural per tenir impacte en els persones, comunitats i territoris?

//// Comunitat Mutare

Ets transformador o transformadora?

Apunta’t al butlletí de la Fundació Carulla i estigues al dia de les nostres activitats, convocatòries i totes les novetats de Mutare!

//// Notícies

Spica, guanyador de la competició Catalunya Freestyle.

El rap en català de Catalunya Freestyle fa història

Més informació
Gemma Carbó, directora del Museu Terra (esquerra) i Marta Esteve, directora general de la Fundació Carulla (dreta)

Peus a terra: la nova exposició del Museu Terra a Barcelona