KSAMEU: projecte socioeducatiu per a adolescents i joves

Fundació Escola Sant Vicenç de Paül - Figueres

KSAMEU és un projecte d’acció social destinat a adolescents i joves que engega la Fundació Escola Sant Vicenç de Paül, després de tancar l’escola amb el mateix nom. Els àmbits d’actuació són l’educació, la formació, la inserció laboral, el lleure i l’àmbit social. És una iniciativa que afavoreix la cohesió social a la ciutat de Figueres mitjançant una acció educativa i comunitària que acompanya els adolescents i els joves, especialment els que es troben en risc d’exclusió social, en el desenvolupament dels seus projectes vitals, i fomenta actuacions innovadores, de qualitat i de creació, que permeten, d’una banda, assolir els principis bàsics de llibertat i de responsabilitat i, de l’altra, desenvolupar el talent, la creativitat i l’autonomia.

No hi ha informació adjunta.